يک کارشناس سياست خارجي گفت: پرواز پهپاد زنگ خطري است براي رژيم صهيونيستي که از توانايي جبهه مقاومت مطلع باشد و بداند در صورت مرتکب شدن کوچکترين اشتباهي موجوديت اشغالي‌اش در معرض نابودي قرار خواهد گرفت.

محمدرضا ماني‌فر در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرواز پهپاد بر فراز آسمان رژيم صهيونيستي گفت: اين اقدام موضع‌گيري و واکنش‌هاي بسياري در سطح منطقه‌اي و بين‌المللي برانگيخته و قدرت و توانايي جبهه مقاومت و به خصوص حزب الله را در مقابله رژيم صهيونيستي اثبات کرد.

وي با تأکيد بر اظهارات سيدحسن نصرالله مبني بر ايراني بودن قطعات پهپاد تصريح کرد: کشورهاي منطقه و به ويژه جمهوري اسلامي ايران به چنان قدرتي دست پيدا کرده‌اند که رژيم صهيونيستي ديگر جرأت تهديد و طرح حمله به اين کشور را نخواهد کرد چرا که مي‌داند ايران به راحتي توانايي تاخت و تاز مرزهاي اين رژيم را دارد.

ماني‌فر افزود: اقدام حزب الله و پرواز پهپاد معادلات منطقه‌اي را به نفع جبهه مقاومت تغيير داده و غرب بايد بپذيرد که ايران و جبهه مقاومت توانمندي‌هاي نظامي و دفاعي پيشرفته‌اي دارد لذا آمريکا بايد حقوق ايران را بر مبناي راهبرد برد-برد به رسميت شناخته و به آن احترام بگذارد.

اين کارشناس رسانه‌هاي بين‌المللي در پايان خاطرنشان کرد: پرواز پهپاد زنگ خطري است براي رژيم صهيونيستي که از توانايي جبهه مقاومت مطلع باشد و  بداند در صورت مرتکب شدن کوچکترين اشتباهي موجوديت اشغالي‌اش است در معرض نابودي قرار خواهد گرفت.
 
 انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار