رئيس کميته مسابقات فدراسيون فوتبال گفت: همه باشگاه های فوتبالمان به نام فرهنگی ورزشی شناخته می شوند اين در حاليست که فقر فرهنگی در فوتبال موجود است.

غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات فدراسيون فوتبال کشورمان در حاشیه نشست فرهنگی تیم های لیگ برتری فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام باشگاه های فوتبال کشورمان با نام باشگاه فرهنگی ورزشی آغاز به کار مي کنند ولی فرهنگ سازی در فوتبال مان انجام نمی شود در حالی که باشگاه ها جلسات زیادی را برای کارهای فرهنگی برگزار می کنند که متاسفانه هیچ خروجی ندارند.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی باید از باشگاه ها آغاز شود و منشأ اصلی باشگاه ها هستند که کارهای مداوم و مستمر در این بخش شاهد نیستیم.

بهروان خاطرنشان کرد: باشگاه های فوتبالمان هزینه های زیادی برای خرید بازیکن انجام می دهند ولی یک درصد از این هزینه را به کارهای فرهنگی اختصاص نمی دهند، کار فرهنگی در فوتبالمان فقط به بازی جوانمردانه در طول بازی اختصاص پیدا می کند و دیگر چیزی از فرهنگسازی در فوتبال نمی بینیم.

وی ادامه داد: باشگاه ها هزینه را برای گرایش فرهنگی تماشاگران انجام نمی دهند، باید تورهای فرهنگی را برای هواداران فوتبال انجام بدهیم تا بیشتر از قبل شاهد فرهنگ در ورزشگاه ها باشیم.

بهروان در مورد تمهیدات در نظر گرفته شده براي بازی تراکتورسازی و استقلال تهران در تبریز گفت: برای اینکه مشکلی در بازی تراکتورسازی و استقلال تبریز پیش نیاید تمهیدات مناسبی را اتخاذ کردیم و هماهنگی لازم با مسئولان تبریزی و باشگاه تراکتورسازی و هیئت فوتبال تبریز صورت گرفته تا یک بازی خوب و جذاب را شاهد باشیم.

سرپرست مسابقات فوتبال در مورد ارسال مدارک باشگاه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مدارک لازم باشگاه های فوتبال کشورمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ارسال کرده ایم ولی از نظر سخت افزاری ورزشگاه غدیر اهواز هنوز مشکلات جزئی دارد که برطرف نشده است.

وی ادامه داد: ما معیار امتیاز دهی AFC را به خوبی می دانیم، وضعیت کنونی فوتبال باشگاهی ما به صورتی است که می توانیم نسبت به سال گذشته امتیاز خوبی بگیریم./آق

برچسب ها: حاشیه ، نشست ، بهروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار