جشنواره فرهنگی هنری شهدای جهاد علمی به مناسبت کنگره ملی شهدای جهاد علمی در بخش های گوناگون فیلم کوتاه، آثار خبرنگاران، شعر و مقاله برگزار می شود.

به گزارش خبرنگاردانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ این جشنواره با هدف پاسداشت مجاهدت های شهدای شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور و تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی برگزار می شود.


بنابراین گزارش، این جشنواره در ابعاد مختلف شخصیتی شهدای جهاد علمی دکتر مجید شهریاری، دکتر مسعود علیمحمدی، مهندس مصطفی احمدی روشن، مهندس داریوش رضایی نژاد و سردار حسن طهرانی مقدم و گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با شهدای جهاد علمی و انسجام بخشی به آثار فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی از دیگر اهداف این جشنواره است.

 در این گزارش آمده است، ارتباط روحیه ولایت مداری بر بصیرت شهدای جهاد علمی، نقش فرهنگ انقلاب اسلامی بر رویکرد علمی شهدای جهاد علمی، تحریم ها و آثار آن بر موفقیت و پیشرفت علمی شهدای جهاد علمی، نقش خانواده و تاثیر محیط کار در موفقیت شهدای جهاد علمی و همچنین تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت بر رشد و ارتقای جهاد علمی از جمله محورهای این جشنواره است.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در هر بخش از جشنواره از جمله فیلم کوتاه، آثار خبرنگاران، شعر و مقاله و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی جشنواره به آدرس www.shje.ir مراجعه کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار