معاون رییس جمهور و رئيس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با قدردانی از دست اندرکاران برنامه های هفته گردشگری، بر ایجاد نشاط فرهنگی و اجتماعی در تمام فعالیت های این سازمان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی‌و گردشگری؛ سید حسن موسوی در سی و یکمین نشست شورای معاونین و مدیران کل حوزه ریاست سازمان ، ضمن مثبت برشمردن عملکرد معاونت گردشگری در مدیریت و برگزاری برنامه های هفته گردشگری، گفت: هفته گردشگری امسال ضمن برخورداری از ویژگی های تخصصی، موجب ایجاد نشاط در بین مخاطبین گردید و این رویکردی است که باید در تمامی فعالیت ها و برنامه های سازمان در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لحاظ گردد و از معاونت ها و هم چنین اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی انتظار می رود در کنار فعالیت های تخصصی، برنامه هایی برای ایجاد نشاط فرهنگی و اجتماعی در فضای جامعه طراحی و اجرا نمایند.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین با اشاره به اینکه از سال گذشته نهضت مرمت مساجد و بقاع متبرکه را آغاز کردیم از تلاش پیگیرانه معاونت میراث فرهنگی در این زمینه قدردانی کرد و افزود : کاری که از سال گذشته در بحث مرمت مساجد و بقاع متبرکه آغاز شده بسیار بزرگ و مثال زدنی است و از رسانه ها انتظار می رود با اطلاع رسانی مناسب ، موجب استمرار این حرکت ارزنده شوند.
معاون رییس جمهور با تاکید اولویت موزه ها و کاخ موزه در رویکرد نشاط فرهنگی و اجتماعی ، اظهار داشت: موزه ها و کاخ موزه ها اماکنی هستند که روزانه میزبان هزاران بازدیدکننده می باشند و به عنوان محملی که مخاطب به طور مستقیم از خدمات آنها استفاده می کند باید انتقال دهنده نشاط و انگیزه فرهنگی و هویتی به مردم باشند.
وی افزود: بنای ما بر این است که مجموعه فرهنگی ارگ آزادی و موزه هنرهای سنتی را به نمونه ای الگویی برای موزه داران و علاقمندان به موزه و صنایع دستی و هم چنین مکانی مناسب برای حضور و بهره مندی میهمانان خارجی تبدیل کنیم و امیدواریم تمامی اماکن تحت پوشش سازمان از ویژگی های لازم برای جذب و رضایتمندی مخاطبین برخوردار شوند. /ص 
برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار