بیست و دومین مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان در حالی آغاز شد که هیچ کدام از 4 بوکسور المپیکی کشورمان درقرعه کشی حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران رقابتهای قهرمان کشوری بزرگسالان بوکس درراستای مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی اهواز با حضور 195 بوکسور برگزار شد، نکته قابل توجه در این مسابقات عدم حضور 4 بوکسور المپیکی کشورمان علی مظاهری، احسان روزبهانی، مهدی طلوتی و امین قاسم پور در زمان وزن کشی بود.

مسئولان فدراسیون پیش از برگزاری این رقابتها اعلام کردند که حضور همه ملی پوشان در این مسابقات الزامی واجباری است و عدم حضورشان منجر به از دست دادن پیراهن تیم ملی است.

ازهمین رو منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: علی رغم اینکه شرط پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس شرکت بوکسورها در این رقابتها بوده است اما فدراسیون دلایل 4 بوکسور المپیکی کشورمان را منطقی ارزیابی کرده است و از این رو مشت زنان المپیکی را به اردو ملی دعوت می‌کند اما آنها باید بدانند که این مسئله به راحتی ممکن نمی‌شود و برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی باید با سایر بوکسورهای منتخب مبارزه کنند.

 نایب رئیس فدراسیون بوکس درخصوص عدم حضور ملی پوشان المپیکی اظهار داشت: علی مظاهری به خوزستان آمده است اما به دلیل مصدومیتی که دارد و صحبت هایی که با کادر فنی صورت گرفته در این رقابتها حاضر نمی‌شود و مبارزه نمی‌کند.

امین قاسم پور نیز به دلیل شکستگی انگشت خود در حین تمرین نتوانست درمسابقات قهرمان کشوری شرکت کند که ازسوی رئیس هیت استان گیلان نامه پزشک معالج وی به من داده شده که صحت او را محقق مي کند بنابراین وی نیز مبارزه نکردنش مشکلی ندارد.

وی همچنین در خصوص غیبت احسان روز بهانی گفت: وي پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری برای عقد قرارداد وشرکت در بوکس نیمه حرفه ای به قزاقستان رفته و قبل از رفتن تمام موارد را با فدراسیون هماهنگ کرده است بنابراین غیبت وی نیز موجه است،‌ اما مهدی طلوتی دیگر بوکسور المپیکی کشورمان که به دلیل آنکه تیم مازندران در این رقابتها شرکت نکرده است نتوانسته مسابقه دهد،

مطمئنم درصورت حضور این تیم در مسابقات وی به طور حتم با دیگر بوکسور مسابقه می‌داد.

مقصودی در ادامه افزود: آنها برای حضور در تیم ملی باید در چندین مسابقه انتخابی با جوانان منتخب این رقابتها مبارزه کنند چراکه معتقدم انتخابي تیم ملی در بالای رینگ شکل می‌گیرد و بايد شرایط یکسانی برای همه جوانان ملی پوش وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات انتخابی است که مشخص می‌شود چه کسی لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد./آق
برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار