مدیر برنامه‌ریزی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نظام تیپ‌بندی پژوهشی مدارس علمیه خواهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حصاری تیپ‌بندی پژوهشی مدارس علمیه را پیش‌نیاز مدیریت کیفی و اجرای سیاست‌های ارتقایی دانست و گفت: به منظور ارتقاء استانداردهای علمی پژوهشی ناگزیر از اجرای تیپ‌بندی پژوهشی هستیم.
مدیر برنامه‌ریزی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه پس از اجرای تیپ‌بندی پژوهشی مدارس، قطب‌بندی پژوهشی استان‌ها و مناطق نیز انجام خواهد پذیرفت، اظهار کرد:‌ در آینده بر اساس کیفیت‌ها و ظرفیت‌هایی که استان‌ها و مناطق مختلف به منصه ظهور می‌رسانند و به فعلیت در می‌آورند، استان‌ها متناسب با آن قابلیت قطب‌بندی می‌شوند. بر این اساس مشخص می‌شود، هر استان قطب کدام یک از فعالیت‌های پژوهشی یا علمی‌پژوهشی در مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران باشد.
مدیر برنامه‌ریزی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: پس از تعیین چارچوب تیپ، اطلاعات مدارس دریافت می‌شود و تمام مدارس در یکی از سه تیپ دسته‌بندی می‌شوند.
حجت‌الاسلام حصاری اضافه کرد: در این چرخه هیچ‌گاه مدارس ضعیف‌تر قرار نمی‌گیرند و میزان رشد آنها مورد لحاظ قرار نمی‌گیرد. اما با استقرار نظام تیپ‌بندی پژوهشی هر مدرسه علمیه در تیپ خود مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت./س
برچسب ها: قم ، تیپ بندی ، مدارس علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.