وزير صنعت، معدن و تجارت اين هفته با حضور در جلسات كميسيون صنايع مجلس به سوال 9 نفر از نمایندگان ملت پاسخ خواهد داد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران مهدي غضنفری وزیر صنعت،‌معدن و تجارت اين هفته برای پاسخ به سوال نادران،‌ اسدی، سلیمی، دامادی، ایران‌پور، عیسی‌زاده، نگهبان و ابراهیمی در جلسه كميسيون صنايع مجلس حضور مي‌يابد.

همچنين اعضای کمیسیون صنایع و معادن، طرح اصلاح تبصره بند الف ماده 3 قانون اصلاح،‌ قانون اجرایی سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و همچنین طرح تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده و مدیریت بحران فاجعه ملی در استان آذربایجان شرقی را در دستور رسیدگی دارند.

بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه‌ی معرفی، انتخاب و فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس و ادامه بررسی طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

علاوه بر اين موارد کارگروه پتروشیمی، نفت و گاز بررسی مشکلات تامین مواد اولیه واحدهای تولیدکننده محصولات پتروشیمی، کارگروه فناوری‌های نوین و هوا و فضا گزارش معاون و مسئولان معاونت علمی و فناوری رییس جمهور درباره میزان استفاده از فناوری‌های نوین در دستگاه‌های اجرایی و کارگروه معدن و صنایع معدنی بررسی مسائل ومشکلات مربوط به تولید و بهره‌برداری از سنگ آهن در دستور رسیدگی دارد.

انتهای پیام /س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار