رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: جداسازی 2 ماده پیست و جاده در دوچرخه سواری بعد از سال ها سیاست فدراسیون بود.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طرح جداسازی 2 ماده دوچرخه سواری در مسابقات لیگ اول به باشگاه ها اعلام شد بعد از آن وقتی با استقبال این طرح را عملی کردیم.

وی ادامه داد: در مسابقات قبلي ما وقتی امتیازات تیم ها جمع می شد، عملاً دو ماده پیست تیم ها بیشترین امتیاز را داشتند و در ماده جاده نتایج ضعیف بود و این باعث می شد سطح رقابت ها بین رکابزنان پائین آید و دیگر انگیزه ای برای رقابت دوچرخه سواران وجود نداشته باشد ولی با تعامل و هم فکری مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان برای اولین بار مسابقات لیگ برتر جوانان و لیگ دسته یک را با 2 ماده مجزا برگزار کردیم و از لحاظ نتایج و انگیزه میان رکابزنان با رشد چشمگیری مواجه بودیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: با طرح جداسازی بسیاری از رکابزنان توانستند در رشته مورد علاقه خود خوش بدرخشند و نتایج قابل توجهی کسب کنند و این جداسازی سیاستی برای دوچرخه سواری کشورمان محسوب می شد.

وفایی بیان کرد: لیگ آقایان و بانوان چندی پیش برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی دوچرخه سواران مواجه بود و به دلیل جداسازی رقابت ها در سطح بالا و نزدیک برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ در پایان بیان کرد: مسابقات دوچرخه سواری امسال در بخش خانم ها و آقایان نسبت به سال های گذشته از لحاظ کاپ های قهرمانی 2 برابر بود و کار به صورت تخصصی تر پیگیری شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار