گروگان‌های آزاد شده ایرانی كه چندي پيش در ليبي ربوده‌شده بودند در جلسه كميسيون امنيت ملي مجلس حضور خواهند يافت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران آخرین تحولات لیبی با حضور گروگان‌های آزاد شده ایرانی در جلسه اين هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت كه رئیس جمعیت هلال‌احمر نيز در همين رابطه به نمایندگان گزارش می‌دهد.


بازدید از سازمان انرژی اتمی نیز در هفته جاری در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

همچنين اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن نشست مشترک هیئت رئیسه این کمیسیون و روسای کارگروه‌ها با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بررسی آخرین تحولات و اخبار بین‌المللی نیز می‌پردازند.

همچنین رئیس سازمان زندان‌ها نیز به اعضای این کمیسیون گزارش می‌دهد.

بر اساس اين گزارش کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی، پیرامون پیشرفت‌ها و اقدامات اساسی درباره هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) با حضور مسئولان مربوطه بحث و تبادل نظر می‌کنند.

همچنین لایحه موافقتنامه بین ایران و کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن و نیز لایحه اجازه الحاق ایران به تشریفات (پروتکل)‌های اصلاحی 1، 2 و 4 کنوانسیون ورشو و اصلاحیه آن در جلسه کارگروه روابط خارجی و نیز ادامه بررسی لایحه گذرنامه و لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار