رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: نمایندگان مجلس با حساسیت و دقت، آزادي زائران ايراني دربند تروريست‌هاي سوريه را پیگیری می‌کنند و انتظار دارند دولت قطر از حداکثر ظرفیت و توان خود برای آزادی هر چه سريعتر این زائران بهره گیرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران وحيد احمدي رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه) در دیدار کاردار قطر در تهران گفت: با توجه به مناسبات دوستانه دو کشور جمهوري اسلامي ايران و قطر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت قطر انتظار جدی برای کمک به آزادی هر چه سریع‌تر زائران در بند ایرانی در سوریه دارند.

وی در ادامه با تأکید بر نقش مهم همکاری‌های پارلمانی در گسترش مناسبات برادرانه جمهوری اسلامی ایران و قطر افزود: مجلس شورای اسلامی برای توسعه همکاری‌های همه‌جانبه پارلمانی با قطر اهمیت بسیاری قائل است.

کاردار قطر در تهران نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت متبوعش تاکنون حداکثر تلاش خود را برای آزادی زائران در بند ایرانی انجام داده است، تصريح كرد: قطر همچنان به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

وی بر اهمیت توسعه مناسبات برادرانه با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها به‌ویژه همکاری‌های پارلمانی با مجلس شورای اسلامی برای قطر تأکید کرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: قطر ، ایران ، سوریه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار