مدیر کل مشاوره مددکاری اجتماعی معاونت اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه پلیس بايد ابعاد اجتماعی فعالیت های خود را گسترش دهد گفت: پلیس موفق پلیس مشارکت جو است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، سرهنگ علیرضا حمیدی‌فر در حاشیه بازدید از غرفه پلیس فتا افزود: واحدهای مختلف ناجا باید با بدنه جامعه ارتباط برقرار کنند و بین مردم و پلیس ارتباطی دوسویه پدید آورند.
وی با بیان اینکه امروز پلیس موفق پلس مشارکت جو است،بیان داشت: از آنجاییکه پلیس فتا یکی از پلیس های جوان و نوظهور است باید بر اساس اولویت های جامعه فعالیت های خود را تنظیم کرده و به بررسی آسیب های اجتماعی بپردازد. آنچه که از غرفه پلیس فتا مشاهده می شود نمایانگر وجود کارهای عمقی در این زمینه است.
سرهنگ حميدي فر اذعان كرد: مردم تا حدود زیادی از فعالیت های این پلیس آگاه شدند لذا ضروری است این پلیس بیش از پیش در حوزه  پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برخورد با گروه های انحرافی و مفاسد مالی ورود پیدا کند.
حمیدی فر اظهار داشت: با تمام اقدامات انجام شده ما هنوز با نقطه آرمانی فاصله بسیاری داریم. پلیس فتا باید با تعامل ایجاد شده آسیب دیدگاه مسائل اجتماعی را به مراکز مشاوره معرفی و با استفاده از روان شناسان و مشاوران ما به درمان این افراد بپردازد.
وی به وجود 40 مرکز مشاوره در سطح ناجا اشاره و خاطرنشان كرد: از این تعداد مرکز 10 مرکز در تهران و 30 مرکز در استان های مختلف قرار دارد و هم اکنون در تمام کلانتری ها مراکز مشاوره وجود دارد که خوشبختانه با رویکرد اتخاذ شده در این مراکز بیش از 70 درصد پرونده ها که در زمینه طلاق تشکیل شده منجر به مصالحه می شود ./ف
برچسب ها: پلیس ، مشارکت ، کلانتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار