امام جمعه شاهین‌دژ گفت: رژیم جعلی صهیونیستی امروز در اوج استیصال و درماندگی محض به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: در روزهای اخیر پرواز هواپیمای بدون سرنشین لبنان بر فراز آسمان رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد بودیم به طوری که این پرواز از نقاط مختلف فیلمبرداری شد و این مسئله بیانگر مرگ تدریجی این رژیم جعلی است.

وی با بیان اینکه آن روز دیر نیست که خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های مختلف جهان این تیتر را انتخاب کنند که «اسرائیل نابود شد»، ادامه داد: برای فرارسیدن آن روز و آزادی کشورهای مسلمان همه ملت‌های آزاده باید جهاد کنند و با تکیه بر نیروی الهی و رهبری عالیقدر در این راه پایدار بمانند.

باقری به اظهار شادمانی مردم خراسان‌شمالی از دیدار رهبری اشاره کرد و بیان داشت: با وجودی که دشمنان داخلی و خارجی مشکلات مختلف از جمله تورم، نرخ بالای ارز و .. را برای ملت ایران به بار آورده‌اند تا ایرانیان از نظام دل ببرند ولی همچنان عشق به رهبری در وجود یکایک هموطنان ما وجود دارد که تجلی آن را در خراسان‌شمالی دیدیم.

وی به لزوم بهره بردن از برکات حضور رهبری در استان‌های مختلف کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: ملت مسلمان ایران همان طور که در ملاقات ایشان اشک شوق می‌ریزند باید برای عملی کردن منویات رهبری نیز تا پای جان و به طور شبانه‌روزی تلاش کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: همان‌طور که خانواده کوچکترین واحد اجتماعی است، مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین اجتماع نیز قلمداد می‌شود زیرا رشد و عقب‌ماندگی کشورها به چگونگی ازدواج و پرورش نسل جدید بستگی دارد./س

برچسب ها: رژیم ، شاهین دژ ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.