عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار گفت: غرب و آمريکا نمي‌خواهد جمهوري اسلامي مستقل باشد؛ و از الگو و الهام‌بخش بودن جمهوري اسلامي براي جهانيان مي‌ترسد چرا كه ايران مانع از استعمار و استثمار کشورهاي ضعيف توسط جبهه استکبار مي‌شود.

لاله افتخاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در بجنورد مبني بر اينکه ارتباط تحريم‌ها با مساله هسته‌اي دروغ است و آن چيزي که آن‌ها را عصباني مي‌کند، سرافرازي و گردن کشي ملت ايران است، گفت: در طول دوران انقلاب اسلامي مردم ايران نشان داده‌اند که به انقلاب خود و جمهوري اسلامي پايبند هستند.

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار با بيان اينکه مردم ايران تحت سلطه شرق و غرب نيستند، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامي از روي استيصال و عصبانيت هر چه که در توان داشتند عليه ملت ايران به کار گرفتند.

وي تصريح کرد: جنگ تحميلي، تحريم‌هاي ناعادلانه و امروز هم بهانه قرار دادن انرژي هسته‌اي نمونه‌هايي از دشمني آشکار غرب و آمريكا عليه کشورمان است.

افتخاري تاکيد کرد: غرب مي‌دانست که جمهوري اسلامي مي‌توانست اجازه بازرسي از تاسيسات هسته‌اي خود را به بازرسان آژانس ندهد اما کشورمان براي اثبات صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي خود بارها به بازرسان آژانس اجازه بازرسي داد.

وي با اشاره به اذعان بازرسان آژانس به صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي کشورمان افزود: غرب و آمريکا نمي‌خواهد ايران مستقل باشد؛ و از الگو و الهام‌بخش بودن جمهوري اسلامي براي جهانيان مي‌ترسد چرا كه ايران مانع از استعمار و استثمار کشورهاي ضعيف توسط جبهه استکبار مي‌شود.

عضو شوراي مرکزي مجمع نمايندگان ادوار خاطر نشان کرد: تحريم چيز جديدي نيست چرا که در زمان پيامبر مکرم اسلام(ص) هم مشرکان كه توانايي ايستادگي در برابر موج گرايش به قرآن و پيامبر را نداشتند، دست به تحريم و تهمت مي‌زدنند و امروز که امت پيامبر دست رد به سينه استکبار مي‌زند، آنان تهمت‌ و تحريم را در قالب امروزي به کار مي‌گيرند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار