عضو فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان گفت: مهمترين تغييري كه در مجلس آتي بايستي لحاظ شود اين است كه مجلس نهم در اختيار طيف خاصي قرار نگيرد و طيف هاي مختلف سياسي بتوانند با آزادي بيان به اظهار نظر بپردازند.

لاله افتخاري كانديداي انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در خصوص تغيير آرايش سياسي مجلس نهم گفت: تا زماني كه مجلس نهم شكل نگرفته است و جهت بندي سياسي نمايندگاني كه به اين مجلس راه پيدا كرده اند مشخص نشده است اظهار نظر در خصوص آرايش سياسي مجلس نهم زود است، اما به طور حتم مي توان گفت كه مجلس نهم با حركت در چارچوب گفتمان اصولگرايي مسير خود را طي خواهد كرد.

وي افزود: با توجه به اينكه درهر دوره مجلس بايدها ونبايدهايي وجود دارد انتظار مي رود برخي ازفراكسيون ها در مجلس نهم شكل گيرند و برخي نيز به دليل عدم كارايي حذف شوند، اما صحبت درباره اين كه كدام فراكسيون حذف مي شود و يا كدام فراكسيون اضافه مي شود زود است و اين موضوع را بايستي به زمان تشكيل مجلس نهم واگذاركرد.

افتخاري خاطر نشان كرد: درمجلس نهم بايستي نمايندگان وحدت را مهمترين مولفه مورد نظر خود قراردهند و با حل مشكلات مردم بتوانند گام موثري را درپيشرفت كشور بردارند.

وي تصريح كرد: به طور حتم مهمترين تغييري كه در آرايش سياسي مجلس نهم بايستي اتخاذ شود اين است كه اجازه داده شود جريانات و طيف هاي مختلف سياسي بتوانند با آزادي بيان به اظهار نظر بپردازند و مجلس در اختيار گروه خاصي قرار نگيرد./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار