وکیل پایه یک دادگستری گفت: قوه قضائيه با افراد شرور و متجاوزان به امنيت و آسايش مردم به شدت برخورد و برای عبرت گرفتن دیگران در ملاعام حکم اعدام را اجرا می‌کند.

غلامرضا عربگری در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با تاکيد بر برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل مخل امنيت اجتماعي، اظهارداشت: وجود برخي تاخيرها در برخورد با افراد شرور و متجاوزان به نواميس، آسايش و امنيت مردم، نباید موجب شود که اين افراد شرور احساس کنند که دارای حاشيه امن هستند و قوه قضائيه بايد با شدت عمل، دقت و سرعت به اين موارد رسيدگي کند.  

این حقوقدان با اشاره به اينکه مردم و افکار عمومي از دستگاه قضايي و نيروي انتظامي و امنيتي توقع برخورد جدي و قاطع دارند ادامه داد: دستگاه قضايي بدون هراس از بحث‌ها و جوسازي‌ ها بايد نسبت به اعمال قانون و اجراي قاطعانه احکام قضايي و تامين امنيت و آسايش مردم اقدام کند.

وی افزود: دستگاه قضايي امروز قاطعانه به متجاوزين به نواميس و امنيت مردم، اخطار مي‌کند که در اسرع وقت به جرايم آنان رسيدگي و مجازات قاطع قانوني در مورد آنان به اجرا گذاشته خواهد شد.
 
این حقوقدان در پایان خاطر نشان کرد: اگر مردم نسبت به اعتقادات مذهبی مقید باشند، هرگز در جامعه با چنین جرایمی مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار