بیمه پیشگامان سلامت، وابسته به سازمان نظام پرستاری در 15 شهر دایر می شود .

يعقوب قدسيان معاون پشتيباني سازمان نظام پرستاري در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  شرکت بیمه پیشگامان سلامت یک شرکت بیمه ای وابسته به سازمان نظام پرستاری است که 98 درصد سهام آن متعلق به سازمان است و خدمات متنوع بیمه ای را به کادر پرستاری و پزشکان و پیراپزشکان متقاضی ارائه می کند.

وی گفت: این خدمات شامل بیمه مسئولیت حرفه ای پرستاران پیرا پزشکان و پزشکان، بیمه شخص ثالث، سرنشین و بدنه خودرو ،بیمه تکمیلی خدمات تشخیص و درمانی است.

قدسیان تصریح کرد: دفتر نمایندگی این بیمه برای ارائه خدمات بیمه ای در 15 شهر بزرگ کشور با همکاری هئیت مدیره های این شهرها ایجاد می شود./ع2
برچسب ها: سلامت ، پرستاری ، پزشکان ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس حسنی
۰۵:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام سال پیش بیمه دندان پزشکی بودم در اصفهان. رفتم پیش دندان پزشکی که طرف قرداد بود که دندان های منو درست کنه ولی هم پول بیشتر ازم گرفت و هم دندان منو خراب کرد که دیگه هر کجا رفتم قبول نکردن گفت برو پیش خودش خودشون هم جواب گو نبودن. مثلا دندان دو کانال رو سه کانال حساب کرد و بعد از ده روز دندان منم به کلی شکست که دندان پنج بالا هم بود که روی زیبایی تاثیر زیادی دارد. چه کنم به نظر شما؟؟ دندان هفت هم رو عصب کشی کرد بعدش گفت قابل پر کردن نیست که فقط الان ریشه شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
سلام .میخواستم در رابطه با یه شرکت پیشگامان نسل سلامت.که کارت بیمه دندانپزشکی صادر میکنه وبه اسم 5سال تضمین با گرفتن1000000 عوضو میگیره سوال کنم من خودم درگیر کارای حقوقی با این تعاونی هستم .چطور باید پیگیری کنم.ممنون
آخرین اخبار