رقابت دوستانه تیم های تکواندو منتخب آسیا و اروپا جمعه 21 مهر در مسکو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های منتخب تکواندو آسیا و اروپا در حالی فردا در مسکو روسیه برگزار می شود که این مسابقه دیداری آزمایشی با قوانین جدید فدراسیون جهانی تکواندو و به سبک مسابقات جام جهانی محسوب می شود که در تیم آسیا نام بازیکنان ایرانی هم به چشم می خورد.

در واقع فدراسیون جهانی تکواندو با برگزاری این رقابت ها قبل از مسابقات جام جهانی به آزمایش قوانین جدید در این رقابت می پردازد.

در بخش تیمی این مسابقات تکواندوکاران ایرانی چون کوروش رجلی، علیرضانصرآزادانی، مسعود حجی زواره، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری و جلال خدامی همراه با 5 بازیکن از اردن و یک تکواندوکار تایلندی در قالب تیم آسیا به رقابت با تیم اروپا می پردازند.

تکواندوکاران چین و کره جنوبی به دلیل همزمانی مسابقات داخلی کشورشان از این مسابقه انصراف دادند.

اما در بخش انفرادی محمد باقری معتمد در وزن منهای 68 کیلوگرم از ایران به مصاف تکواندوکاری از کرواسی می رود که این بازیکن کروات در مسابقات جهانی 2007 چین با شکست محمد رضا مهدی زاده قهرمان شده بود. همچنین در وزن منهای 80 کیلوگرم فرزاد عبدالهی به مصاف گارسیای اسپانیایی دارنده نشان نقره بازیهای المپیک 2012 لندن می رود. در واقع این بازیکن اسپانیایی حریف دور نخست یوسف کرمی در المپیک 2012 لندن بود./مح

 

 

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار