کارگردان مجموعه تلوزیونی تکیه بر باد گفت: بی تردید یکی از وظایف اصلی رسانه ملی ترویج و آموزش مفاهیم دینی و سنت های نیکویی مثل وقف و انتقال ان به مخاطبان است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از سازمان اوقاف و امور خیریه محمود معظمی کارگردان مجموعه تلوزیونی تکیه بر باد که هم اکنون از شبکه 5 سیما در حال پخش است با بیان این لوکیشن اصلی این سریال در درمانگاه موقوفه است تصریح کرد: اگر بتوان در همه کارهای نمایشی انتقال مفاهیم دینی را به عنوان یکی از اهداف اصلی تعریف کرد، هم مخاطبان بیشتری با ما همراه می شوند و هم همزاد پنداری و قرابت فکری و عاطفی بیشتری با محتوای مدنظر ما دارند.
وی تاکید کرد: در حقیقت باید به شیوه ای در مجموعه های تلوزیونی، قصه پردازی کرد که مخاطبان پاداش یا عقوبت اعمال نیک و بد خود را درک کند.
معظمی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین لوکیشن های این مجموعه موقوفه ای است به نام سیدالشهدا گفت: سنت نبوی وقف یکی از ارزش ها و هنجارهای پسندیده و ماندگار است و خوشبختانه نمونه های متعددی از اهتمام جامعه به اجرای این حکم الهی دیده می شود و افراد بسیاری از طرق مختلف و با نیات گوناگون به این سنت نیک اهتمام دارند. 
وی با اشاره به شخصیت اصلی داستان که نقش پزشک را ایفا می کند افزود: موردی در نقش پزشک در درمانگاه موقوفه فعالیت دارد و با توجه به اینکه این درمانگاه موقوفه در یکی از روستاهای استان فارس واقع شده فضای مطلوبی را از نظر تصویری متناسب با فیلم نامه برای عوامل فراهم کرد.
کارگردان مجموعه تکیه بر باد با بیان نیازهای جامعه و ضرورت فرهنگسازی وقف هستند و می توانند زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم را در کارهای عامل المنفعه فراهم کنند.
مجموعه تلوزیونی تکیه بر باد با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تهیه شده و هم اکنون از شبکه 5 سیما در حال پخش است./ف

برچسب ها: کارگردان ، تلوزیون ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار