سردار رادان در ديدار با خانواده شهيد فيروزه در خراسان شمالي با تاکيد بر اينکه خانواده شهداء سرمايه هاي اصلي نظام و انقلابند، افزود : فرزندان شهدا، قشر فرهيخته کشور ايران اسلامي هستند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،  ، سردار رادان جانشين فرماندهي نيروي انتظامي همزمان با حضور پر برکت حضرت امام خامنه اي به استان خراسان شمالي، در راستاي تجليل از مقام شامخ شهداء و خانواده هاي آنها، از خانواده شهيد فيروزه در اين استان ديدار و دلجويي کرد .

در اين ديدار سردار رادان پاسداشت ياد و خاطره شهداء را وظيفه اي همگاني دانست و خاطرنشان کرد: اين افتخاري است کههمزمان با تشريف فرماييحضرت آقادر استان ، بتوانيم از تعدادي خانواده شهدا دلجويي کنيم .

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي در اين ديدار با تاکيد بر اينکه خانواده شهداء سرمايه هاي اصلي نظام و انقلابند ، ادامه داد :وقتي در يک خانواده فردي شهيد مي شود خداوند نعمت هاي بيشماري در اين دنيا و آخرت به خانواده شهيد مي بخشد.

وي تاکيد کرد : براي خانواده شهدا خداوند بهترين تکيه گاه و پشتيبان همسر و فرزندان آنهاستو همين امربالاتريننعمت محسوب مي شود.

رادان بر لزوم توجه به خانواده هاي معظم شهداء به عنوان يادگاران ارزشمندشهداء و انقلاب اسلامي اشاره کرد وبيان داشت: خواهر و همسر شهيد بودن بالاترين افتخار است.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي در پايان سخنان خود اشاره اي بهيک روايت کرد و گفت در اين روايت خواندم که خداوند مي فرمايد :خودم ضمانت بازماندهاي خانواده شهدا رامي کنم./س

برچسب ها: رادان ، شهدا ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.