حسن زاده گفت: بخاطر نوپا بودن فوتبال بانوان تيم ها از بازيکنان خيلي جوان استفاده مي کنند که نمي توان نتايج مسابقات را پيش بيني کرد.

حسن زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: وضعيت ليگ امسال بانوان و افزايش تعداد تيم هاي شرکت کننده در اين مسابقات خيلي بهتر شده است.

وي در مورد بازي فردا که مقابل تيم فولاد نورد کوه سيرجان دارند چنين اظهار کرد که اين تيم بازيکنان خوبي را جذب کرده و بازيکنان هافبک وسط و سمت راست اين تيم نيز خيلي خوب بازي مي کنند.

حسن زاده، بيان کرد: ما در اين مسابقات ليگ برتر تنها دو باخت داشتيم و بقيه بازي ها را پيروز از ميدان آمديم و سعي مي کنيم و در بازي فردا که در خانه نيز بتوانيم سه امتياز را کسب نماييم.

همچنين، وي در مورد بازيکنان خود گفت: بازيکنان تيم مان در مسابقات گذشته کارت زرد گرفته اند، بنابر اين بازي هاي بعد را بايد با احتياط تر بازي کنند تا مسابقات بعدي را از دست ندهند و در تيم حضور داشته باشند.

وي در مورد تمرينات تيم شان گفت: تيم تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته است اما دو بازيکن در تمرينات حضور نداشتند و به همين بي نظمي در تمرينات امکان دارد در بازي فردا از آن ها استفاده نکنيم چون ما قصد داشتيم اين فصل تمرينات خوبي را برايشان تدارک ببينيم اما آن ها باعث بي نظمي در تيم مي شوند./آق
برچسب ها: بانوان ، استقلال ، جوان ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار