نجف نيا، سرمربي تيم فوتبال بانوان پاس همدان در مورد ديدار مقابل تيم هيئت اروميه گفت: فقط براي کسب سه امتياز به اروميه آمده ايم.

نجف نيا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ما تمرينات منظمي را انجام داده است و آماده ديدار فردا مقابل تيم هيئت اروميه است و در يک ديدار خوب قصد داريم با سه امتياز از اروميه برگرديم.

وي در مورد تيم هيئت اروميه گفت: تيم آن ها شرايط مشابهي نسبت به ما دارد اما بازيکنان ما از لحاظ تاکتيکي شرايط مناسبي دارند و نوع بازي تيمي ما از آن ها بهتر است.

نجف نيا در مورد محرومان و مصدومان تيم خود بيان کرد: در اين بازي دو بازيکن را در اختيار نداريم و البته نفرات جايگزين در صورتي که مصدومان به بازي فردا نرسند گزينه هاي خوبي هستند و مي توانند جاي آنها را پر کنند.

وي در مورد وضعيت حاميان مالي اين تيم گفت: در حد امکان حمايت لازم را از ما انجام داده اند و در حال حاضر مشکل حادي از لحاظ بودجه نداريم البته اين به آن معني نيست که مشکل مالي بانوان بطور کلي حل شده اما نسبت به برخي تيم ها مشکلات کمتري داريم.

وي در پايان گفت: ليگ برتر بانوان امسال شرايط بهتري دارد و نسبت به ليگ هاي گذشته منظم تر و با کيفيت بالاتري برگزار مي شود و اميدواريم زحمات بچه ها به ثمر برسد و جايگاه مناسبي در پايان فصل پيدا کنيم./آق
برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، سرمربی ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار