مرحله مقدماتی پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاههای کشور در رشته استاندارد انتخابی تیم ملی با مشخص شدن 6 تیم مرحله نهایی در تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران : رقابت های لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاههای کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بانوی شهیده آزاده نوبخت با شرکت نه تیم از 14 مهرماه به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها تیمهای شرکت کننده در دو گروه 4 و 5 تیمی بصرورت دوره ایی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیمهای توسعه عامل گلستان ،فولاد ماهان اصفهان ، مرکزی از گروه اول و تیمهای سیستان و بلوچستان ، تهران و نیوساد رشت هم از گروه دوم به مرحله نهایی راه یافتند.

مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاههای کشور در دو مرحله رفت و برگشت بصورت متمرکز برگزار خواهد که دور رفت این رقابت ها به میزبانی تهران از تاریخ دوم آبان ماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد .

گفتنی است سیستان و بلوچستان آمادگی خود را به منظور میزبانی دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر به کمیته مسابقات بانوان فدراسیون ارسال کرده که در صورت موافقت فدراسیون این رقابت ها طی روزهای 23 لغایت 26 آبان ماه سال جاری در شهر زاهدان برگزار خواهد شدبا/.

برچسب ها: کبدی ، بانوان ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار