رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مجوز تردد وسایل نقلیه اعم از شخصی و غیر شخصی به خطوط BRT‌خط 5 خبر داد.

سردار رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به ترافیک صبحگاهی در بزرگراه رسالت این اجازه به وسایل نقلیه عمومی و خصوصی داده شده که از مسیر شرق به غرب BRT‌ خط 5 استفاده کنند در همین راستا برای بعدازظهر این اتفاق در مسیر عکس آن یعنی غرب به شرق رخ می دهد.

سردار رحیمی اذعان کرد: به جز زمان مذکور در خط 5 BRT‌ در زمان های دیگر با رانندگان عبوری که وارد این خطوط می شوند برخورد می شود که در همین حین در سایر خطوط اتوبوسرانی نیز این امر رخ می دهد.

* چرا اعمال محدودیت ترافیکی 20 مهر در بزرگراه صدر لغو شد؟

وی در ادامه به چرایی لغو محدودیت ترافیکی بزرگراه صدر به خبرنگار ما افزود: ما درخواستی مبنی بر ایجاد رمپ و لوپ و دو زیر گذر در محدوده پل هوایی داشتیم از آنجایی که این اقدام در دستور کار قرار نگرفت ما نیز محدودیت را لغو کردیم. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در هفته آینده این محدودیت به صورتی است که از یک باند استفاده و باند دیگر آن برای عملیات عمرانی پل طبقاتی صدر بسته می شود.

* ترافیکی روان تر از قبل در محدوده شهدا

وی در ادامه به تغییر میدان شهدا به خیابان گفت: از زمان این تغییر به جز روز اول شاهد ترافیکی روان تر از قبل از این تغییر بودیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تصادفات جرحی این محدوده بعد از تغییر به صفر رسیده است و این در حالی است که ما قبل این تغییر هر روز شاهد 3 یا 4 تصادف جرحی بودیم و روزی نبود که در میدان شهدای سابق تصادفی رخ ندهد./ف

برچسب ها: پلیس ، صدر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار