دبیر همایش «مهر مقاومت» از برگزاری همایش بین المللی «مهر مقاومت» در دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛قدرت الله متین اظهار کرد: بعد از سفر محمود احمدی نژاد به کشور لبنان در 21 و 22 مهرماه سال 89 که با استقبال پرشور و کم نظیر ملت لبنان و گروه های مختلف آن کشور همراه شد، عده ای از دانشجویان دزفول در قالب خانه فرهنگ و هنر دانشجو، پیشنهاد برگزاری مراسمی را در برای گرامیداشت مهمان نوازی لبنانیها به دانشگاه ارائه دادند.
 
وی ادامه داد: با پیگیریهای فراوان در ایران و لبنان و هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری لبنان در تهران، دفاتر حزب‌الله و امل در تهران و خانواده امام موسی صدر تصمیم به برگزاری همایشی با ابعاد بین ‌المللی با عنوان «مهر مقاومت» شنبه، 22 مهرماه در تالار شیخ انصاری واحد دزفول گرفته شد.
 
متین بیان کرد: شهرت جهانی شهرهای دزفول و صور لبنان به مقاوم بودن در برابر تهاجم اشغالگران و اشتراکات تاریخی، مذهبی و جغرافیایی نیز سبب شد تا طرح خواهرخواندگی این دو شهر به وقوع بپیوندد.
 
دبیر همایش مهر مقاومت با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری دزفول عنوان کرد: با دعوت از شهردار شهر صور و معاون وی، سند خواهرخواندگی شهرهای مقاوم دزفول و صور به امضای شهرداران این دو شهر خواهد رسید.
 
متین در پایان تصریح کرد: ان همایش با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و شبکه های جهانی المنار، العالم، الکوثر و الجزیره تحت پوشش قرار خواهد گرفت./س
 
 
 
 
برچسب ها: همایش ، مهر ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.