ویتامین B9 برای بدن همه‌ی ما لازم و ضروری است. یعنی فرقی نمی‌کند شما در چه سن و سالی باشید و جنسیتتان چه باشد. بدنتان به این ویتامین نیاز دارد. در این بین نیاز خانم‌های باردار به ویتامین B9 خیلی بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصرف مواد غذایی متنوع و همچنین مکمل‌های غذایی قبل و در طول بارداری باعث می‌شود که خانم‌های باردار از کمبود این ویتامین به دور باشند. برای آشنایی بیشتر با این ویتامین و نقش آن در بارداری با ما همراه باشید.

 دوره‌ی بارداری دوره‌ای است که مسئله‌ی تغذیه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در واقع خانم‌های باردار باید مواد مغذی بیشتری دریافت کنند.

 توجه داشته باشید که زمانی که قصد دارید باردار شوید از همان اول یعنی قبل از بارداری به فکر نیازهای بدنتان باشید. اگر قبل و در طول بارداری تغذیه‌ی مناسبی داشته باشید و مواد مغذی بیشتری دریافت کنید سلامت خود و کوچولوی دلبندتان را تأمین خواهید کرد.

یکی از این ویتامین‌های مهم و حیاتی ویتامین B9 می‌باشد که از همان هفته‌های شروع بارداری باید تأمین شود. بسیاری از خانم‌ها دیر متوجه می‌شوند که حامله هستند بنابراین از دریافت هرچه بیشتر این ویتامین مهم غافل می‌شوند./س 

برچسب ها: اردبیل ، مصرف ، ویتامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.