رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام با تحرك رسانه ای قصد دارند هول و هراس در ملت ایران ایجاد كنند اما باید بدانند كه این تحركات از ایستادگی مردم نمی كاهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک علی لاریجانی   در جمع خبرنگاران در اراك افزود: هجمه رسانه ای دشمن علیه نظام، عملیات طراحی شده هدفداری است كه وظیفه ملت و مسوولان در این مقطع زمانی ادامه حركت حماسی شهدا است.

وی هدف از سفر یكروزه خود به استان مركزی را شركت در كنگره شهدای هسته ای كشور در شهرستان شازند عنوان و اضافه كرد: برپایی این مراسم در تقویت روحیه و بیداری مردم در صیانت از منافع نظام اثرگذار است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه بزرگ نظام است.

لاریجانی اضافه كرد: دشمنان عناد و كینه با ملت ایران را پای موضوعات صلح آمیز هسته ای كشور گذاشته و این مهم از تفاوت موضع گیری آنان در مذاكرات رسمی و سوگیری متفاوت رسانه ای مشهود است.

وی عنوان كرد: سفر به استان مركزی فرصت مغتنمی است كه در كنار ارادت به مقام شامخ شهدای هسته ای، مسایل و مشكلات استان از سوی مسوولان منطقه مطرح شود و با استفاده از ظرفیت های نمایندگان استان در مجلس حل مشكلات و روند توسعه این منطقه شتاب گیرد./س

برچسب ها: رسانه ، شهدا ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.