معاون رفاه و امور اجتماعی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت:‌ به منظور حل مشکل بیمه طلایی بازنشستگان اخیرا با مسئولان وزارت آموزش و پرورش وارد مذاکره شده ایم و رصدد رفع موانع موجود دراین خصوص هستیم.

عمادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر عنوان كرد: بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش دچار وقفه ای شده که این امر نیز به دلیل کوتاهی سازمان بیمه گری است که قرار بوده این کار را انجام دهد.
وی افزود: دراین راستا اخیرا با وزارت آموزش وپرورش وارد مذاکره شده ایم و آمادگی خود را برای رفع این مشکل از طریق سازمان بیمه سلامت اعلام کرده ایم.
عمادی درادامه با اشاره به اینکه پدید آمدن این معضل ربطي به معاونت رفاه اجتماعی  وزارت ورزش آموزش و پرورش نداشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مشکل از ناحیه ساخته های اداری به وجود آمده ما آماده ایم تا خارج از ضوابط اداری جلساتی را با مسئولان امر در وزارت آموزش و پرورش برگزارکنیم تا این مشکل هرچه زودتر حل شود.
عمادی تاکید کرد: بازنشستگان به ویژه کارمندان آموزش و پرورش ولی نعمتان ما هستند و حق بزرگی بر گردن همگی مان دارند و معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی وظیفه خود می دانند که تمامی تلاش خود را دررفع این مشکل به کارگیرد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار