به نظر مي رسد رژيم آل سعود مايل است که با انتشار اسناد ادعايي ، بازي "ويکيليکس عرب" را راه بياندازد و با انتشار اسناد ادعايي به دنبال محقق کردن اهداف بسيار خطرناکي در منطقه خاورميانه است و همه اين کارها نيز فقط براي حفظ حکومت در عربستان و جلوگيري از سقوط آل سعود است .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار فلسطين؛عربستان پس از شکست در توطئه‌اش عليه ملت سوريه و ناکامي‌اش به همراه طرفهاي ديگر در سرنگوني نظام سوريه از آتشفشان خشم مردمي که به سرنگوني آل سعود منجر خواهد شد، نگران است.
به گفته برخي منابع آگاه اعراب خليج فارس در ابوظبي،سازمانهاي اطلاعاتي سعودي به علت ناتواني در اجراي درست مأموريتهاي تروريستي سرخورده شده اند علاوه بر اينکه آمار بيکاري و قيمتها در اين کشور نفت خيز رو به افزايش است و از طرف ديگر شاهزاده‌ها نيز بر سر حکومت و سمتها با يکديگر دچار کشمکش هستند.  
به گفته آنها همه اين عوامل باعث شده است حکام آل سعود منطقه را به شيوه ها و ابزارهاي مختلف شعله ور تا خودشان را حفظ و نگاههاي طرفهايي که حوادث عربستان را پيگيري مي کنند منحرف کنند .  
اين منابع گفتند عربستان حرکت کثيف و خطرناکي را عليه لبنان آغاز کرده است و رياض به واسطه نيرنگها و دروغهاي شبکه تلويزيوني الجزيره و اسناد ساختگي که شبکه تلويزيوني العربيه پخش مي کند در تلاش است لبنان را متشنج کند .  
سعوديها با اين اقدام همچنين مي خواهند جهانيان را همچنان به رويدادهاي سوريه سرگرم کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار