استاندار کرمانشاه گفت: از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در مورد طرح ساماندهی طاقبستان جلوگیری شود چراکه این اظهارنظرها مانع پیشبرد کار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید دادوش هاشمی در چهارمین جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: ساماندهی مجموعه تاریخی طاقبستان و بیستون باعث جذب بیشتر گردشگران به‌ استان کرمانشاه خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه باید به روند ساماندهی مجموعه تاریخی طاقبستان و بیستون سرعت بخشید افزود: پیمانکاران اجرای طرح ساماندهی این مجموعه‌ها باید در اجرای پروژه‌ها سرعت داشته باشند و هر گونه مشکل را سریع اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های تاریخی طاقبستان و بیستون از نظر باستانی برای جهانیان و گردشگران بسیار جذاب هستند گفت: با توسعه و ساماندهیمجموعه‌های طاقبستان و بیستونباید زمینه‌های جذب توریسم و گردشگر را که در اقتصاد استان تاثیرگذار خواهد بود فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه هدف از اجرای طرح ساماندهی طاقبستان و بیستون را شناساندن هر چه بیشتر کرمانشاه به مردم کشور و جهان عنوان کرد.از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در مورد طرح ساماندهی طاقبستان جلوگیری شود چراکه این اظهارنظرها مانع پیشبرد کار می‌شود./س


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.