عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: همکاري و هماهنگي ميان مسئولان قوا به حفظ آرامش در جامعه کمک مي‌کند و در شرايطي که جبهه استکبار عليه کشورمان در حال فعاليت است بايد مسئولان وحدت را بيش از گذشته تقويت کنند.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مردم بجنورد مبني بر اينکه قانون نقض ندراد و وظيفه هر سه قوه معلوم است و مشکلات را نبايد به گردن يکديگر بياندازند، گفت: مقام معظم رهبري در اظهارات خود بر همدلي ميان مسئولان تاکيد داشتند و فکر مي‌کنم که در شرايط فعلي بايد روحيه صبر و همکاري مسئولان  تقويت شود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: همکاري و هماهنگي ميان مسئولان قوا به حفظ آرامش در جامعه کمک مي‌کند و در شرايطي که جبهه استکبار عليه کشورمان در حال توطئه و فعاليت است بايد مسئولان وحدت را بيش از گذشته تقويت کنند.

وي افزود: دشمن جنگ تمام عيار اقتصادي را عليه  کشورمان به راه انداخته البته ملت ايران مطمئنا از اين مرحله نيز با موفقيت عبور خواهد کرد؛ اما مسئولان بايد مسائل و اختلاف نظرهايشان را در جلسات خصوصي با يکديگر مطرح کنند چرا که طرح مسائل حاشيه‌اي به ميام مردم به نفع کشور نيست.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: شوراي حل اختلاف که براي حل اختلافات ميان قوا ايجاد شده بود بايد فعال‌تر شود تا اختلاف نظرها را حل و فصل کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رهبری ، مسئولان ، همکاری ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار