استاد بزرگ شطرنج کشورمان گفت:به دلیل آنکه مشمول خدمت نظام وظیفه هستم نمی توانم به طور انفرادی و شخصی در مسابقات بین المللی آ‍زاد شرکت کنم.

 
اصغر گلی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : برای انجام دادن دوران خدمت نظام وظیفه مراحل اداری آن را آغاز و باید دنبال کنم،بعد از طی این مراحل و اخذ کارت خدمت نظام وظیفه می توانم همانند دیگر ملی پوشان به طور شخصی در مسابقات آزاد شرکت کنم .
وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود فقط زمانی که به عنوان عضویتم در اردوهای تمرینی شرکت می کنم به مسابقات برون مرزی ازسدی فدراسیون اعزام خواهم شد.
استاد بزرگ شطرنج کشورمان در ادامه ضمن اشاره به بالا بودن سطح مسابقات لیگ برتر شطرنج گفت : با توجه به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر امسال شاهد ارتقا چشمگیر سطح مسابقات هستیم.
وی تصریح کرد : حضور جوانان با انگیزه و قدرتمند در مسابقات باشگاهی امسال باعث شده که برای رسیدن به نتیجه تلاش کرد اما معتقدم اگر تیم ها برای ورود به پیکارهای لیگ برتر فیلتر بندی شوند به مراتب شاهد رقابت هایی حساستر و سنگین تر خواهیم بود.
گلی زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیمها بدون داشتن شرایط خاص فنی به لیگ برتر راه می یابند در صورتی که اگر مسابقات لیگ دسته یک سازمان دهی شود و تیم های برتر این دسته به لیگ برتر صعود کنند به طور قطع سطح بازیها ارتقا می یابد .
وی در خصوص حضور شطرنج بازان خارجی در مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت : اساتید بزرگ خارجی که در ترکیب تیم های لیگ برتری امسال حضور دارند جز شطرنج بازان صاحب نام و قدرتمند محسوب می شوند حضور آنها باعث شده تا سطح مسابقات افزایش یافته و رقابت ها تنگاتنگ شود./ق

 

برچسب ها: گلی زاده ، مسابقات ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار