نماینده ولی فقیه درمجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه قمر بنی هاشم(ع)استان چهارمحال و بختیاری گفت: استكبار جهانی قصد دارد با اعمال فشار اقتصادی و تحریم جمهوری اسلامی، با موج اسلام خواهی درجهان مقابله كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد 

حجت الاسلام محسن طالب پور با تشریح عوامل بروز مشكلات اقتصادی، تحریم خرید نفت ایران را از توطئه های دشمن برای اعمال فشار بر كشور اعلام كرد و گفت: دشمنان علاوه بر تحریم به دنبال كاهش قیمت نفت نیز هستند.

حجت الاسلام طالب پور،  اسراف گرایی و گسترش فرهنگ مصرف بی رویه را از دیگر توطئه های دشمن برشمرد و گفت: دشمن با تبلیغ مصرف گرایی به دنبال ضربه اقتصادی به جمهوری اسلامی است.

وی، سوق دادن نقدینگی به سمت سرمایه گذاری، افزایش تولید و ترجیح خرید كالای ایرانی را از عوامل مقابله با این ترفند دشمن عنوان كرد.

حجت الاسلام طالب پور، به تبیین راه های مقابله با توطئه های استكبار، گفت: از دیگر عوامل مقابله با توطئه های دشمن، باور جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی است و اینكه بدانیم پشت خاكریز اقتصادی باید با دشمن نبرد كنیم.

نماینده ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را آخرین حربه دشمن عنوان كرد و افزود: ملت و نظام سرافراز جمهوری اسلامی از این مشكل نیز با موفقیت عبور خواهد كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.