دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اگر تا پایان وقت اداری امروز اسم زنگی آبادی تغییر نکند در اجلاس سالیانه کنفدراسیون آسیا اساسنامه اصلاح شده و ارائه می دهیم.

اصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون جهانی UCI حق تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری ایران را ندارد به این دلیل که 2 سال پیش در جلسه ای که در شهر ملبرن استرالیا شرکت داشتیم تا پایان سال 2012 فرصت داده شد تا تمامی اساس نامه هایی که دارای اشکال هستند اصلاح شوند.

وی افزود: تا پایان سال 2012 و زمان سررسید این موضوع هنوز 3 ماه فرصت باقی مانده است پس موضوع تعلیق منتفی است چراکه خودشان به این موضوع اذعان داشته است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سایت فدراسیون جهانی (UCI) علامت ستاره و رنگ قرمز را از مقابل نام ایران حذف کرده و به فدراسیون جهانی نامه ای ارسال کرد که نام خسرو قمری را جایگزین علی زنگی آبادی در سایت فدراسیون جهانی کنند.

خالقی تصریح کرد: رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری علی زنگی آبادی خود استعفا داد و براساس بند 10 اساسنامه کشورمان رئیس مجمع انتخاباتی که برگزار شد رئیس جدید خسرو قمری را به سمت ریاست فدراسیون دوچرخه سواری منصوب کرد و تمام مراحل اصولی و خلاف دستور العمل ها پیش نرفتیم و کارهای کاملاً قانونی است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: امروز 19 مهر تیم دوچرخه سواری کوهستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی لبنان می شوند که خسرو قمری رئیس فدراسیون، واعظ آشتیانی رئیس کمیته پیست آسیا و من به عنوان دبیر فدراسیون و دبیر کمیته پیست آسیا همراه تیم راهی لبنان می شویم و در جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به بحث و تبادل نظرات با دیگر کشورها می پردازیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار