نائب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بانوان گفت: در حالی کلاس فتوفینيش در تهران برگزار شد که تجهیزات لازم را از تبریزی ها قرض گرفتیم.

لیلا قلاوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای ارتقای سطح داوران کشورمان نیاز به برگزاری کلاس های فتوفینيش داشتیم و این کلاس ها را برای اولین بار برگزار کردیم اما دستگاه فتوفینيش فدراسیون برای تعمیر به کشور اتریش فرستاده شده بود.

وی افزود: مجبور شدیم برای اینکه کلاس بدون دستگاه نماند از آذربایجان شرقی قرض بگیریم و کلاس را برگزار کنیم.

قلاوند در پاسخ به سوال اسبقیان برگزاری کلاس فتوفینيش تا چه حد بود گفت: تعداد زیادی از داوران کشور از استان های مختلف شرکت کردند و این کلاس را براساس اولویت بندی برگزار کردیم و از 17 استان شرکت کردند، 3 استان خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان شرقی که پیست دوچرخه سواری داشتند 2 نماینده و استان های فعال دیگر همدان، کردستان، قزوین هم یک نماینده و در انتها از استان تهران 2 نفر رکابزن اسبق تیم ملی بانوان و چهار داور فعال این استان در این دوره از کلاس ها شرکت داشتند.

نائب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بانوان خاطرنشان کرد: مجید عطااللهی مدرس این دوره از کلاس ها بود که خود از مدرسان و داوران خوب کشورمان است و در برنامه های آتی این فدراسیون برگزاری کلاس تایمينگ و کلاس داوری پیش رفته برای بانوان می باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار