آثاری که هیئت داوران جشنواره تئاتر استان گیلان انتخاب کرده اند، در جشنواره منطقه ای به لحاظ کیفی همه را بهت زده خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهزاد فراهانی، که از 25 تا 28 شهریورماه داوری آثار جشنواره تئاتر استان گیلان را برعهده داشت، در گفت و گو با روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی گفت: در جشنواره تئاتر استان گیلان به همره توحید معصومی و اتابک نادری حدود هشت اثر نمایشی را داوری کردیم، که از نظر کیفی و اجرایی بسیار جالب و حائز اهمیت بودند.

وی در ادامه گفت: در مدتی که به عنوان داور جشنواره، مهمان شهر صومعه سرای استان گیلان بودم، اداره کل ارشاد استان گیلان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و فراتر از یک میزبان شهرستانی از شرکت کنندگان و مدعوین پذیرایی کرد که برای تلاش های بی شائبه شان از آن ها تقدیر می کنم.

فراهانی ضمن اشاره به مسائل و مشکلات هنرمندان استان گیلان بیان کرد: کمبود بودجه استان ها، کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نبود آموزش کافی از جمله مواردی است که هنرمندان استان ها با آن مواجه اند.

وی در پایان تصریح کرد: مطمئنا برنامه ریزی و توجه و تمرکز بیشتر مدیران و مسئولان استانی از مشکلات هنرمندان استانی می کاهد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار