مدیركل پست استان كرمانشاه گفت: شركت پست استان در میان 38 استان و منطقه پستی كشور، در پنج ماه اول سال جاری، دارای رتبه پنجم از نظر كیفیت ارایه خدمات می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه'حاتم سلیمانی' افزود: همچنین رتبه این شركت در سال گذشته میان 38 استان و مركز پستی كشور، نهم بوده است.

وی در ادامه به ایجاد دفاتر آی.سی.تی در روستاهای استان اشاره كرد و گفت: اكنون 206 روستای استان دارای این دفاتر می باشند كه 204 دفتر، فعال می باشند.

وی گفت: طبق قانون باید تا پایان برنامه پنجم توسعه، تعداد روستاهای دارای دفاتر آی.تی.سی استان به بیش از 500 روستا افزایش یابد كه در همین راستا تاكنون 207 روستای واجد شرایط را شناسایی كرده ایم.

سلیمانی گفت: برای ایجاد هر دفتر در روستاها، تا سقف 250 میلیون ریال تسهیلات كم بهره با دوره بازپرداخت طولانی از سوی شركت پست به متقاضیان اعطا می شود و آنگونه كه ارزیابی نموده ایم، ایجاد دفاتر تا پایان برنامه پنجم به ایجاد شغل برای حداقل 300 نفر از اهالی روستاهای استان خواهد شد.

وی گفت: هم اینك با بسیاری از ارگانها مانند شركت های آب و فاضلاب روستایی (ارایه بیش از 13 نوع خدمت)، بیمه های میهن، سامان و برخی فروشگاههای پوشاك قراردادهایی برای ارایه خدمات از طریق پست، منعقد كرده ایم.

وی گفت: بزودی قرارداد با اداره كل منابع طبیعی استان نیز به اجرا در می آید كه براین اساس 18 نوع خدمت این اداره كل به شركت پست استان، برون سپاری می شود.

مدیركل شركت پست استان كرمانشاه در ادامه از ایجاد سیستم های درگاه برای امور خرید و فروش به صورت الكترونیكی، خبر داد و گفت: بزودی كار توزیع را نیز در استان آغاز می كنیم.

وی همچنین از ایجاد وب آگهی در استان كرمانشاه برای مركزیت غرب كشور به عنوان یك شبكه اقتصادی خبر داد.

وی، واگذاری امور خدماتی دستگاههای اجرایی به شركت پست را عاملی در راستای كاهش مراجعات مردم به ادارات، كاهش رفت و آمدهای درون شهری، سلامت محیط زیست و ارتقای بهره وری در خدمات رسانی به شهروندان، عنوان كرد.

سلیمانی، برخی از خدمات قابل دسترسی در شركت پست استان كرمانشاه را سرویس كارت پستال الكترونیكی برای متقاضیان، سیستم آنلاین رهگیری مرسولات، بازار الكترونیكی، سامانه نظام پیشنهادات و.. عنوان كرد.

وی گفت: به تازگی دستگاه چاپ تمبر اختصاصی در استان نیز خریداری شده است و بدین ترتیب نیازی برای چاپ تمبرهای اختصاصی در تهران نیست زیرا اینك این خدمت به صورت الكترونیكی قابل انجام است. /س

برچسب ها: پست ، کرمانشاه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.