جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان تنیس روی میز با حضور نمایندگان تیم ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قرار است جلسه هماهنگی سوپرلیگ بانوان 30 مهر برگزار شود و بر این اساس تیم هایی که قصد شرکت در رقابت های لیگ 91 بانوان را دارند تا 29 مهر فرصت دارند آمادگی خود را به فدراسیون تنیس روی میز اعلام کنند.

براساس این گزارش، رقم ورودی تیم های بانوان مبلغی زیر از یک میلیون تومان است و رقمی که آقایان برای حضور در سوپرلیگ بزرگسالان به فدراسیون پرداخت کرده اند 6 میلیون و پانصدهزار تومان است اما با این وجود بازهم هیچکدام از باشگاه های معتبر حاضر به سرمایه گذاری روی تیم های بانوان نیستند و معمولاً سوپرلیگ بانوان با مشکل اسپانسر روبرو بوده است.

براساس این گزارش، بانوان پینگ پنگ باز در سال های اخیر قدرت بازی خود را به رخ دیگران کشانده اند تاجایی که امسال ندا شهسواری به عنوان اولین نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در رقابت های المپیک لندن شرکت کرده بود.

شایان ذکر است، لیگ سال 90 بانوان به صورت متمرکز برگزار شد و این موضوع از کیفیت لیگ به میزان قابل توجهی کاست و بسیاری از بازیکنان از این وضع گله داشتند هرچند دلیل متمرکز برگزار شدن لیگ کم هزینه بودن آن بود و مسئولین برگزاری رقابت ها بر این باور بودند که با جمع کردن لیگ در 4 روز می توانند هزینه سفرهای رفت و برگشت را از تیم ها کم کنند و ضمن ترغیب باشگاه ها به دادن تیم، به رقم قراردادهای بازیکنان اضافه کنند.

اما سوپرلیگ در شرایطی برگزار شد که نه تنها این رقم قراردادها بهتر نشد بلکه اکثر بانوان و به خصوص ملی پوشان معادل یک سوم رقم سال گذشته خود را گرفتند.

بانوان پینگ پنگ باز ایران امیدوار هستند لیگ امسال در شرایط بهتری برگزار شود و وضعیت قراردادها به گونه ای باشد که ورزشکاران ایرانی استحقاق آن را دارند./ق

برچسب ها: جلسه ، هماهنگی ، تنیس ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار