افراد خارجي بي خانمان ساكن ايتاليا، خيلي جوان تر از بي خانمان هاي ايتاليايي هستند و 40 درصد از آنها كمتر از 34 سال سن دارند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بحران اقتصادی در هر حوزه ای که فکرش را بکنید، تاثیرگذاشته و اروپاییها از سبک زندگی تا سبک اخلاقی خود را به خاطر تبعات این وضعیت بعرنج تغییر داده اند.

بر اساس گزارش نهادهای مسئول، حدود دو سوم از افراد بي خانمان در ایتالیا، بعبارتي 63 درصد از آنها قبل از دچار شدن به اين وضعيت،‌ در خانه هاي خود زندگي مي كردند و 15 مميز 8 دهم درصد از آنها به عنوان مهمان در نزد دوستان يا خويشاوندان و زندگي مي كردند.

این گزارش نشان داده در حالی که مردم ایتالیا تعداد زیادی از افراد فقیر را که جزء نزدیکان و دوستان خود محسوب می شدند را در اتاق های خالی منزل خود نگهداری می کردند اما با افزایش هزینه ها و کاهش درآمدها، تصمیم به اخراج دوستان خود گرفتند.

در بخش دیگر گزارش این نهادها اعلام شده که هفت درصد از بي خانمان ها اعلام كرده اند،‌ هرگز خانه اي براي خود نداشته اند و افراد خارجي بي خانمان ساكن ايتاليا، خيلي جوان تر از بي خانمان هاي ايتاليايي هستند و 40 درصد از آنها كمتر از 34 سال سن دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار