سرپرست تيم استقلال گفت: خبر ديدار استقلال با تيم لس آنجلس بلوز را تکذيب نمي کنم اما به احتمال زياد اين قضيه منتفي است.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص سفر تيم استقلال به آمريکا و ديدار با لس آنجلس بلوز گفت: هنوز نامه اي به صورت مکتوب از طرف اين باشگاه به دست من نرسيده است.

وي تصريح کرد: سفر به آمريکا و برگزاري ديدار تدارکاتي به همين سادگي نيست و بايد مراحل طولاني را طي کند ابتدا بايد نامه اي به صورت مکتوب به دست من برسد سپس اين درخواست در وزارت ورزش و در شوراي برون مرزي بررسي شده و آنجا در اين باره تصميم گيري شود.

ماجدي در پاسخ به اين سوال که آيا در صورت موافقت و انجام اين بازي دوستانه تيم استقلال با تيم هاي ديگر آمريکايي از جمله لس آنجلس کلکسي هم بازي تدارکاتي برگزار مي کند يا خير، گفت: مشکلي از اين بابت وجود ندارد و ما در آنجا با هر تيمي که شرايطش فراهم شود مي توانيم بازي کنيم اما در کل فکر نمي کنم اين پروسه عملي شود و احتمال اين سفر از نظر من بسيار کم است.

سرپرست استقلال در رابطه با احتمال جدايي رودرگوتوزي نيز گفت: امشب قرار است بازيکنان خارجي استقلال به تهران بيايند، اگر توزي به تهران آمد و قصد جدايي داشت مي بايست اين مسئله را توسط مدير برنامه اش با مسئولان استقلال در ميان بگذارد نبايد اين طور باشد که چون پولش را سر موعد دريافت نکرده است، در تمرينات شرکت نکند و خود سرانه ساز جدايي را کوک کند./با
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار