کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی طی بیانیه ای آمادگی خود را برای استقبال از رهبری اعلام کردند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، در بیانیه آمده است خراسان شمالی اکنون که پس ازسالیان دراز انتظار بسرآمدومقتداورهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)قدم بردیدگان عاشقان و محبان ولایت در باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها می گذارندحال و هوای این دیارعطروبوی بهاری به خود گرفته و همگان خرسند از دیداریار،مشتاقانه انتظارروز موعود و حضور آن عزیز دلها را می کشند.

اینک که این فرصت مبارک برای مردم مهمان نوازاستان خراسان شمالی فراهم گردیده جای بسی مباهات و شکر گذاری بدرگاه خداوند متعال و فرصتی برای بیعت دوباره با ولی امر و مقتدای خود است.

ما سازمان جهاد کشاورزی همگام با امت حزب ا... و شهید پرور استان خراسان شمالی ضمن ابراز خرسندی و شادمانی از حضور مرجع و ولی امر خود و شرکت در مراسم باشکوه استقبال به ساحت آن رهبر فرزانه و حکیم عرضه می داریم.

رهبرا،ای عزیز جانها فرزندان جهادگر شما همانگونه که در سالیان پس از انقلاب جان بر کف در تمام صحنه ها از انقلاب و کیان جمهوری اسلامی دفاع نمودندو همیشه گوش به فرمان پیر مراد و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بودند امروز نیز با همان صلابت گوش به فرمان و آماده اجرای دستورات و منویات آن حضرت خواهند بود و در حفاظت و حراست و پیروی از ولایت مطلقه فقیه لحظه ای کوتاه نخواهند آمد و همه تلاش و مساعی خود را جهت رشد و آبادانی ایران سر بلند و تولید بیشتر محصولات کشاورزی بکار خواهند بست.

خداوندا تورا به عزت و جلالت سوگند عزیز دل ما و فرزندی از سلاله فاطمه زهرا (س) سید علی خامنه ای را تا ظهور حجتت (عج) نگهدار./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.