فیلم / انهدام خودروي مجهز به تيربار تروریست ها در سوریه

شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در مناطق مختلف شهر حلب و اطراف آن در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند و دهها دستگاهها خودروي مجهز به تيربار آنان نيز منهدم شد.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، يگانهايي از نيروهاي ارتش سوريه تعدادي از تروريستها را در نزديکي ميدان اغيور ، ميدان باب الحديد، نزديکي مسجد خياطه در فردوس ، نزديکي مدرسه‌هاي نجيب محفوظ و جمال عبد الناصر در منطقه صالحين  در شهر حلب کشتند.
نيروهاي دولتي همچنين شش دستگاه خودروي مجهز به تيربار تروريستها را در منطقه عندان در حلب منهدم کردند و افراد مسلح داخل اين خودروها را به هلاکت رساندند.
يگان ديگري از نيروهاي سوري به مقر تجمع  تروريستها در شهر باب، ارم صغري، مسکنه، حريتان، ريف مهندسين، غرب قبتان الجبل وکفر بسين در اطراف حلب حمله و به تروريستها تلفات سنگيني وارد کردند .
نيروهاي سوري همچنين در منطقه شيخ سعيد و حريتان، بستان القصر  در اطراف حلب عمليات ضربتي انجام دادند که به کشته شدن شماري از ترويستها منجر شد.
در بستان القصر يک تک تيرانداز ليبيايي به نام ابو حذيفه تميمي کشته شد.
تعدادي از خودروهاي مجهز به تيربار تروريست ها نيز در منطقه کلاسه، جلّوم و مرجئه هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
يگان ديگري از نيروهاي سوري در منطقه صالحين، نزديکي مسجد زيد بن ثابت، حيدريه، خالد حوريه، قريه حسان و شهرداري حور عمليات ضربتي انجام دادند که شماري از تروريستها کشته شدند.
شماري از تروريستها نيز در شرق باب انطاکيه کشته شدند.
نيروهاي سوري همچنين چهار دستگاه خودروي مجهز به تيربار را در جاده تل رأفت شيخ عيسي منهدم کردند .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار