فیلم سینمایی "بوسیدن روی ماه" به کارگردانی همایون اسعدیان پس از 13 روز نمایش فروشی 60 میلیون تومانی را برای این فیلم رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها با افت فروش بسیار مواجه شده اند. فیلم هایی که انتظارمی رفت با اکرانشان رونقی در چرخه اقتصادی سینما بوجود می آید.
فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" به کارگردانی ایرج طهماسب که 50 روز صدر نشینی در گیشه های سینمایی را تجربه کرده است با داشتن 34 سالن سینمایی روز گذشته فروشی 12 میلیون تومانی را پشت سر گذاشت و مجموع فروش خود را به 2 میلیارد و 115 میلیون تومان در تهران رسانید.



فیلم سینمایی "تو و من" به کارگردانی محمد بانکی با داشتن 20 سالن سینمایی و 30 روز نمایش با اختلاف 500 هزار تومانی از فیلم سینمایی "من همسرش هستم" دومین فیلم سینمایی پرفروش در حال اکران است. این فیلم روز گذشته فروشی 5 میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به 425 میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی "من همسرش هستم" به کارگردانی مصطفی شایسته باداشتن 14 سالن سینمایی و 13 روز نمایش روز گذشته فروشی 4میلیون و پانصد هزار تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به 90 میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی "بوسیدن روی ماه" به کارگردانی همایون اسعدیان با داشتن 23 سالن سینمایی و 13 روز نمایش روز گذشته فروشی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. گرچه انتظار می رفت این فیلم با استقبال مخاطب روبرو شود اما این اتفاق رخ نداد و این فیلم توانست فروشی 60 میلیون تومانی را برای خود رقم زند.



فیلم سینمایی "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیایی با داشتن کم ترین سالن سینمایی و 50 روز نمایش به فروشی 610 میلیون تومانی از سینمای سرگروه خودخداحافظی می کند.

دو فیلم جدید به نام "اختاپوس" به کارگردانی سید جواد هاشمی و "همبازی" به کارگردانی غلامرضا رمضانی توسط شورای صنفی نمایش از صبح چهارشنبه 19مهرماه اکران می شوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار