با تابش نور خورشید ولایت خیر و برکت به خراسان شمالی نازل می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، اداره کل میراث فرهنگی استان از تمامی مردم ولایت مدار دعوت کرده است تا در استقبال از رهبری حضوری گسترده داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: سالهای طولانی شدن انتظار، عطش دیدار را افزون ساخته و قلبهای خشکیده ما، چون کویری تشنه منتظر باران است. ایام وصال نزدیک است تا چون زلال کوثر ، تشنگی دیرینه را فرو نشاند.

اکنون که پس از سالها انتظار، استان لاله پرور خراسان شمالي میزبان قدوم آسمانی مردی از تبار نور و روشنی است که بهار را برايمان به ارمغان خواهد آورد .

کارکنان اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي وگردشگري خراسان شمالي به شکرانه این نعمت عظیم سر سجده به درگاه الهی فرود آورده و از آستانش مسئلت دارد که، توفیق بهره گیری از فیض اکمل حضور آن رهبر فرزانه را به ما عنایت فرماید.

باشد که با حضور حماسی خود به استقبال سلاله پاک و طاهر رسول ا... (ص) و نائب بر حق امام زمان (عج)رفته و به همگان اعلام می داریم : که تا آخرین نفس پیرو خط ولایت بوده و با تاسی بر شهیدان از آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب دفاع خواهیم کرد.خداوند منان را شاکریم که به یمن شیرینی و حلاوت این وصال، همگام با اقشار شریف استان با حضوری شکوهمند به دیدار یار بشتابیم و با استقبالی پرشور و صمیمی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و خلق و ثبت صحنه های بی بدیل برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار استان شهید پرور خراسان شمالي بیافزاییم و به لطف پروردگار از آثار، برکات و عطایای معنوی و مادی این سفر خاطره انگیز بهره مند شده و در توسعه بیش از پیش استان و سرافرازی و عظمت ایران اسلامی تلاش نماییم . هم استانی های عزیز و ولایت مدار ، حلاوت سعادت این میزبانی پر افتخار گوارایتان باد./س

برچسب ها: رهبر ، خزان ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.