طرح خروج 40 هزار خودروی سواری شخصی فرسوده به روش نقدی ویژه قشر کم درآمد جامعه که متقاضی جایگزینی خودروی فرسوده می‌باشند از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رجبی معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور در جمع خبرنگاران در خصوص طرح خروج 40 هزار خودروی فرسوده گفت: به منظور سرعت در روند نوسازی و از رده خارج کردن ناوگان خودروهای فرسوده که با افزایش مصرف سوخت و آلایندگی محیط زیست همراهند مقرر شده از امروز 18 مهر ماه 91 به مدت 2 ماه مبلغ پرداختی ارزش گواهی اسقاط خودروهای سواری آغاز شود و از دارندگان خودروهای فرسوده قشر کم درآمد جامعه حمایت گردد.

وی عنوان کرد: مدل خودروی فرسوده سواری شخصی 1356 الی 1370 شمسی، شرط پذیرش خودرو در مراکز اسقاط در طرح نقدی، که قابلیت تردد می‌باشد و سند قطعی به نام مالک خودروی فرسوده یا دارای وکالت بلاعوض از مالک، پلاک منطقه‌ای و یا دارای گواهی تسهیل راهور ناجا از شرایط این طرح نقدی است.

رجبی اظهارداشت: متقاضیان جهت ثبت نام می‌بایست شماره حساب معتبری از بانک ملت داشته و در هنگام ثبت نام اقدام به ارائه آن نمایند.

معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور این طرح را بهترین فرصت دانست و ظرفیت آن را فقط 40 هزار خودرو اعلام کرد و تاکید کرد: در صورت تکمیل ظرفیت ثبت نام سایت بسته می‌شود.

رجبی تصریح کرد: مبلغ ارزش گواهی خودروهای فرسوده مدل 56 تا 62 یک میلیون و 300 هزار تومان، مدل 63 و 64 یک میلیون و 400 هزار تومان و مدل 65 تا 70 یک میلیون و 500 هزار تومان است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان با مراجعه به مراکز اسقاط کشور و دفاتر مجاز یا سایت www.nosazinavgan.ir می‌توانند خودروی سواری شخصی خود را به روش نقدی از رده خارج و اسقاط کنند که این امر یکی از سیاست‌های اصلی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور بوده که موجب انگیزه بیشتر ترغیب متقاضیان به از رده خارج نمودن خودروی خود می‌شود./ز

برچسب ها: سواری ، اسقاط ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار