تونی پولیس معتقد است اتحادیه ی فوتبال انگلیس باید لوئیس سوارز را به علت تمارض های پی در پی به خطا در بازی های متوالی جریمه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپوتز، لوئیس سوارز 25 مرتبه در تساوی صفربرصفر لیورپول و منچسترسیتی  خود را برزمین انداخت و تمارض خطا کرد. اما بازبینی فیلم ها نشان داد که این بازیکن اروگوئه ای حتی توسط مدافعان استوک سیتی لمس هم نشده بود اما با این وجود روی زانوهایش افتاد و از داور امتیاز زدن ضربه آزاد گرفت.

از آنجا که داور مسابقه لی مسون هیچ اقدامی درخصوص تمارض های متوالی او نکرد، سرمربی استوک سیتی عصبانیت خود را اعلام کرده و خواستار برای موضوع توسط اتحادیه ی فوتبال انگلیس شده است.

پولیس گفت: او درمنطقه ی جریمه خود را به زمین انداخت این کارش به واقع بسیار زشت و خنده دار بود چرا که همه فهمیدند که او درحال تمارض کردن است و چرا او جریمه نشد من نمی دانم. بنابراین از اتحادیه ی فوتبال می خواهم به این موضوع بررسی کند.

پولیس برای اثبات ادعای خود به چندین حادثه ی دیگر که در آنها سوارز خود را به زمین انداخته بود اشاره کرد و از مسئولان خواستار بررسی اوضاع شد./مح
برچسب ها: استوک سیتی ، سوارز ، تنبیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار