مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: به هر دو استاد مي‌گويند؛ اما اين كجا و آن كجا + تصاوير، در داخل ايران کساني خواهان تشديد تحريم‌ها از سوي آمريکا هستند!، ترور 35 ايراني بي گناه در 17 مهرماه و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


به هر دو استاد مي‌گويند؛ اما اين كجا و آن كجا + تصاوير


هر دو را استاد خطاب مي‌كنند، استاد پروفسور سميعي كه از علم و دانش خود براي خدمت به ايران و ايراني‌ها استفاده مي‌كند و بارها اعلام كرده است كه خدمت به هموطنان و همنوعان خود را افتخار براي خود مي‌داند و از آن سو هم طرفداران شجريان به او استاد مي‌گويند اما اين استاد كجاست و آن استاد كجا...

در داخل ايران کساني خواهان تشديد تحريم‌ها از سوي آمريکا هستند!

معاون وزير خارجه آمريکا گفت: در داخل ايران کساني خواهان تشديد تحريم ها از سوي آمريکا هستند!

آخرين حربه‌ دشمنان تحريم اقتصادي است/ از فشار اقتصادي عبور خواهيم كرد

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با بيان اينكه آخرين حربه‌هاي دشمنان عليه نظام انقلاب اسلامي تحريم و فشارهاي اقتصادي گفت: از فشار اقتصادي دشمن هم عبور خواهيم کرد منتهي بايد استقامت و صبر کنيم و به توصيه‌هاي رهبر گوش کنيم.

ترور 35 ايراني بي گناه در 17 مهرماه

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

پيام تبريك رئيس‌جمهور به‌مناسبت صعود تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران



رئيس‌جمهور در پيامي، پيروزي‌هاي پي‌درپي نوجوانان غيور و كوشاي تيم ملي فوتبال ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا و صعود به جام جهاني را تبريك گفت.

اظهار نظر غيرواقعي آمانو، تحت تأثير فشارهاي سياسي آمريكا صورت گرفته است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارات اخیر آمانو مبنی بر اینکه ایران به ساخت تجهیزات انفجار اتمی دست زده است، را متاثر از فشار سیاسی آمریکا خواند و گفت: ضرورت دارد سازمان انرژی اتمی ایران در جهت تکذیب جدی این موضوع و اتهام وارده به ایران اعلام موضع کند.

جرأت و شهامت پذيرش اشتباه، قدم اول اصلاح امور است

رئيس‌ مجمع‌ تشخيص‌ مصلحت‌ نظام گفت:جرأت و شهامت پذيرش اشتباه و اصلاح ناكارآمدي‌ها قدم اول اصلاح امور و برگشت به مسير درست است.

بازديد اعضاي کميسيون اقتصادي از شهرک صنعتي پرند و رباط‌کريم

عضو کميسيون اقتصادي مجلس از بازديد اعضاي اين کميسيون از شهرک صنعتي پرند و رباط کريم در صبح امروز (دوشنبه 17 مهرماه) خبر داد.

سوء ميريت دليل نوسانات بازار ارز بود / حجم اثرات رواني تحريم‌ها بيشتر از اثرات عملي آن است


 رئيس مرکز پژوهش‌ها در نشست مطبوعاتي خود مسائلي همچون نوسانات بازار ارز، راه‌کارهايي کنترل بازار ارز، توقف فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها، نحوه حضور فراکسيون رهروان ولايت در انتخابات، طرح سوال از رئيس جمهور،وضعيت زلزله‌زدگان و ... را تشريح کرد.

بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بني‌صدر است/استقبال با لنگه کفش و گوجه فرنگي


عضو جامعه روحانيت مبارز معتقد است: بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بني‌صدر به عرصه سياسي كشور است كه بيايد و بگويد من مي‌خواهم بازگردم و درست عمل كنم؛ مردم موش آزمايشگاهي نيستند و خيلي چيزها را فراموش نخواهند كرد.

پيشنهاد شوراي مرکزي حزب موتلفه براي انتخاب دبير کل جديد

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي از ارائه پيشنهاد جديدي به حزب درباره انتخاب دبيركل خبر داد و گفت: بر اساس اين پيشنهاد افرادي كه كانديداي دبيركلي حزب مي‌شوند بايد برنامه هاي خود را براي پيشبرد اهداف حزب ارائه كنند تا اعضاي شوراي مركزي طي يك جمع‌بندي بهترين گزينه را انتخاب كنند.

ملت ایران با اقتدار از حوادث عبور خواهد کرد



رئیس جمهور خدمتگزاری به مردم و کار عالمانه و خالصانه را اولوبت اول اقدامات استانداران و مسئولین اجرایی کشور دانست و اظهار داشت: اگر دشمنان سنگین ترین فشارها را هم اعمال کنند دولت حتی برای یک لحظه جریان خدمتگزاری در جامعه را تعطیل و حتی سرعت آن را کاهش نخواهد داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار