عضو کميسيون اقتصادي مجلس از بازديد اعضاي اين کميسيون از شهرک صنعتي پرند و رباط کريم در صبح امروز (دوشنبه 17 مهرماه) خبر داد.

سيد‌ناصر موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از بازديد صبح امروز(دوشنبه) اعضاي کميسيون اقتصادي از شهرک صنعتي رباط کريم خبر داد و گفت: اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس بازديد از شهرک صنعتي رباط کريم و پرند را در دستور کار خود داشتند که تا کنون بازديد از شهرک صنعتي رباط کريم انجام شده است و در حال عزيمت به شهر جديد پرند هستيم تا از شهرک صنعتي اين شهر نيز بازديد داشته باشيم.

وي در ادامه افزود: در شهرک صنعتي رباط کريم از دو  کارخانه قطعه‌سازي و کارخانه دوخت کت و شلوار و پيراهن بازديد داشتيم،‌ که طي اين بازديد مشاهده شد کارخانه قطعه‌سازي با مشکل جدي روبرست و 270 نفر از كاركنان آن تعديل شده و در حال حاضر  نيز با ظرفيت 20 درصد در حال فعاليت است.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس در ادامه به بازديد اعضاي اين کميسيون از کارخانه دوخت کت و شلوار و پيراهن در شهرک صنعتي رباط کريم اشاره کرد و اظهار داشت: اين کارخانه نيز که اکثر کارکنان آن را خانم‌ها تشکيل مي‌دادند با مشکل سرمايه در گردش مواجه است و از آنجايي که قيمت‌ها هر روز در حال افزايش است در خريد پارچه و لوازم مورد نياز خود دچار مشکل هستند.

نماينده مردم فلاورجان در ادامه تصريح کرد: پس از بازديد از شهرک صنعتي پرند، كميسيون نشستي با صنعتگران برگزار خواهد کرد و در پايان سفر نيز جلسه‌اي با حضور مسئولين وزارتخانه‌ها و صنعتگران اين شهرک‌هاي صنعتي خواهيم داشت تا مشکلات آنها مرتفع شود.

وي در خاتمه يادآور شد: مشکل اصلي صنعتگران در حال حاضر عدم همراهي بانک‌ها با صنعتگران و کمبود نقدينگي و سرمايه در گردش است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: صنعت ، کمیسیون ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار