فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری و مشارکت در نظم عمومی با همسایگان بدون لحاظ سیاسی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز 17 مهر سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا کشور در جمع سفرا و مقامات در هتل هما تهران با اعلام این خبر گفت: بی شک امنیت یک نیاز همگانی است ولی یک نیاز سیاسی نیست و امنیت زمینه ی رشد فعالیت ها و توسعه همه جانبه را فراهم می کند و این موضوع امری نسبی است که در برداشت امنی و یا ناامنی برای اشخاص متفاوت است و به دلیل وجود رسانه های قوی در سراسر کشور خبرهای عینی آن از جنبه های ذهنی آن پیشی گرفته است.

وی با اشاره به این موضوع که حس امنیت از خود امنیت مهمتر است گفت: احساس امنیت در بین هموطنان که امروزه شاهد آن در بین مردم هستیم و مثال بارز آن تردد مردم در شب از جاده و بزرگراه های بین استان است از خود امنیت مهمتر است زیرا آرامش را با این حس به مردم هدیه می کند و امنیت نباید تابع مسائل سیاسی باشد و نباید برای فشارهای سیاسی کشوری به کشور دیگر لحاظ شود.

احمدی مقدم تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما مثال یک جزیره ی امن و آرام و شرایط مطلوبی را برای مردمان خود به وجود آورده است و ما همیشه بدون لحاظ مسائل سیاسی در کمک به امنیت کشورهای همسایه ی خود کوشیده ایم.

وی در پایان با اشاره به انهدام باندهای تروریستی اعلام کرد: خوشبختانه در کشور ما در رابطه با تروریسم ها برخورد بسیار قاطعی صورت گرفته و به عبارتی این امر در کشور ما ریشه کن شده است که مثال بارز آن را انهدام گروه تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و دیگر گروه تروریستی جندالشیطان در جنوب شرق ایران و دستگیری تروریست های علما و دانشمندان کشورمان مي توان اشاره کرد./ز

برچسب ها: کشور ، امنیت ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.