رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان گفت: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز علمی و دانشگاه‌ها راه‌اندازی پژوهشکده برای شناسایی و معرفی جایگاه شهدا، جانبازان و ایثارگران ضروری است.

قدرت‌اله خرم‌روزدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با تاکید بر ارزش والای مقام شهادت، گفت: شهیدان، جانبازان و ایثارگران با شتافتن به سوی جبهه‌های حق علیه باطل و تقدیم جان خود به نظام و اسلام، معلمان درس ایثار و شهادت در تاریخ ما شدند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برگ زرین تاریخ ملت‌ها، حاصل ایثار و رشادت شهدای آن ملت است.
خرم‌روز جانبازان و ایثارگران و شهیدان  هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌های ارزشمند نظام عنوان کرد و گفت: شهیدان شمع محفل جامعه بوده و جانبازان مانده‌اند تا سندی بر افتخارآفرینی سرزمین ایران اسلامی باشند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای انهدام نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: در سه دهه انقلاب اسلام رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همت مردم در پیروزی و تثبیت انقلاب تاثیر زیادی داشته است.
وی دانشگاه را محل کسب علم و دانش‌افزایی بر شمرد و گفت: زمانی که اساتید، مسئولان و دانشجویان این عرصه متوجه هجوم دشمنان و منافقین شوند با تمام قوا به عرصه خواهند آمد و در برابر هر کجی و انحرافی ایستادگی می‌کنند./س
برچسب ها: یاسوج ، ایثارگر ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.