مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد واحد لرستان خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مجتبی اکبری مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در تودیع و معارفه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و اساتید استان لرستان که عصر ديروز برگزار شد،‌ از آغاز به کار دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد واحد لرستان خبر داد.

وي بابيان اينکه امروز استان‌ها و واحدهای دانشجویی  بنا به ظرفیت‌هایی که دارند، هر کدام برنامه‌هایی را دنبال می‌کنند،‌ اظهارداشت: دبیرخانه دانشجویی اسلامی کردن دانشگاه‌ها در واحد کرمانشاه آغاز به کرد و اين در حالي است که در واحد کرمان تشکل‌های دانشجویی جنبش ضد صهیونیسم را دنبال می‌کنند و در واحد شهر ری مسئله شیعیان عربستان پيگيري مي‌شود، در واحد تهران جنوب نيز مسئله مسلمانان میانمار و بحرین از سوي دانشجويان پیگیری مي‌شود که در همین راستا در ماه گذشته کارواني از کمک‌های امدادی را به میانمار اعزام کرديم.

وی هدف تشکل‌هاي دانشجویی و اساتید را در دوره جدید ايجاد نشاط و پویایی در فضاي دانشگاه عنوان کرد و گفت: تشکل‌ها باید در خط مقدم مسائل سیاسی و اجتماعی باشند و همواره استقلال و روحيه مطالبه‌گري خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی در دانشگاه آزاد بيان داشت: بايد کار فرهنگی در اولویت فعالیت‌های تشکل‌هاي دانشگاه آزاد قرار گيرد، يعني با ایجاد و گسترش اخلاق اسلامی، رفتار اسلامی، نگاه اسلامی و حجاب و عفاف اسلامی فضاي دانشگاه را همراستا با ارزش‌هاي اسلامي تقويت کنيم.

اکبري با بيان اينکه دانشگاه محل بررسی و نقد است تصريح کرد: بايد هوشيار باشيم که اين فضا مورد سوء‌استفاده و دست‌آويز جريان‌هاي سياسي قرار نگيرد. لذا دانشگاه آزاد در جريان انتخابات از هيج جريان خاصي حمايت نمي‌کند و فقط کار بررسی و نقد را با عنایت و توجه ویژه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار خواهيم داد.

گفتني است، در انتهاي مراسم جعفر حیدری به عنوان نماینده تشکل های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و بارانی به عنوان نماینده تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان معارف شدند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار